Tigerhonan

Mål för sommaren

Publicerad 2014-07-03 18:16:00 i Mina mål,


Jag känner ungefär som på bilden. Sätta så små mål som möjligt för att inte bli besviken. Men det är inte realistiskt heller. Från och med måndag har sambon semester i fyra veckor och ci har ingen bil så våra planer körde sig ganska rejält. Förhoppningsvis kommer vi på något annat att göra istället. 
 
Jag tänkte jag skulle försöka med lite mål för juli månad och se hur det går denna gång. Jag hoppas det i alla fall går bättre än tidigare. Man ska väl aldrig ge upp eller hur var det? 
 
- gå minst 1 km om dagen 6 dagar i veckan (alltså en vilodag i veckan)
- dra ner på sötsaker och skräpmat till en eller två dagar i veckan
 
Vi får se hur detta kommer att gå. Första målet är klart för idag i alla fall. Borde nog börja använda runtastic appen lite mer så jag kan logga min motion lite mera. 

Kommentarer

Postat av: MALIN

Publicerad 2014-07-03 21:10:16

svar: tack så mycket :) jaha, hoppas det löser sig då! jag vill själv gå ner i fettmassa men jag kan inte motstå alla godsaker som chips, popcorn osv ;)

Postat av: Mikaelas tårtor och bakverk

Publicerad 2014-07-03 21:20:20

Ja det var inte kul alls det där..

Postat av: Rebecka

Publicerad 2014-07-03 21:38:52

Svar:
Tack så mycket :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela