Tigerhonan

Senaste tiden

Publicerad 2014-08-10 20:21:52 i Vardagen,

Den senaste tiden så har det vart så mycket runt om så jag har inte riktigt haft tid eller ork för bloggen. Men nu lugnar det väl ner sig förhoppningsvis så jag är nog tillbaka igen. Sambon har jobbat lite senaste två veckorna så jag har åkt med i lastbilen. Mycket roligt. Vi har varit och badat ett par gånger och för en vecka sedan hämtade vi vår underbara lilla kattunge som fått namnet Tussi. Sen jag började åka med i lastbilen har jag blivit koffein beroende mer eller mindre. Dricker latte och cappuccino. Väldigt gott faktiskt. På onsdag börjar jag skolan igen så blir mycket att göra då med då jag kommer gå heltid. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela