Tigerhonan

Slödag

Publicerad 2013-08-29 22:51:55 i

Idag har jag väl inte gjort allt för mycket direkt. Varit en slödag mer eller mindre, fast har fått lite skolarbete gjort också. Blev klar med en uppgift i psykiatri och påbörjat nästa. Har också gjort lite i naturkunskap och matte. Lite för lite för min del. Har istället fastnat framför Candy Crush hälften av tiden. I morgon får vi se hur mycket plugg jag hinner med. Ska ha Leo i helgen men är ledig hela dagen så ska försöka få gjort lite grann i alla fall.

Nu blir det att sova så jag orkar upp i tid i morgon och se till så jag får gjort allt jag behöver göra. Godnatt!

https://cdn1.cdnme.se/3377818/6-3/pic_521fb3a29606ee20154ea35a.jpg" class="image">

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2013-08-31 11:41:03

Hej du!
Vet faktikst inte riktigt om det var du eller nån annan som skrev i familjeliv att du söker vänner, och visst var det år 2010 också, men du kanske isåfall fortfarande söker vänner?
Om du har lust så svara tillbaka på min mail, [email protected]

Tänkte att det skulle vara kul eftersom jag bor i trollhättan oxå och du i vänersborg som det verkar som iaf=).

Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela