Tigerhonan

Jag ska börja om på nytt

Publicerad 2012-05-31 22:26:13 i

I morgon ska jag väga mig. Och det får bli en ny utgångspunkt för min vikt. I morgon sätter jag i gång igen. Då börjar mitt gymkort gälla och då börjar jag mitt nya liv. Igen. Jag har skapat en utmaning att gå ner minst 20 kg till slutet av året. Jag hoppas att jag klarar det. Om inte så vet jag att jag har försökt och komemr vara glad för de kilon jag lyckats gå ner.
I morgon ska jag även ta helkroppsbilder och ta nya bilder den första varje månad. Så får man se hur mycket det hänt på en månad. Kan vara kul att jämföra ibland.
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Postat av: rumptott

Publicerad 2012-06-01 06:25:20

du kommer att klara det galant.

jag ska snart hämta min crosstrainer =)

sen e jag med snart igång ^^



kram <3

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-06-01 06:50:44

Detta fixar du om du ger dig fan på det helt enkelt och tänker rätt.

Alla hinder och motgångar kan besegras med rätt inställning.

Det blir hårt det blir tufft men vi har hjälp av varandra (om du vill) nu kör vi :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela