Tigerhonan

Tur att man snart får hjälp

Publicerad 2012-10-25 08:22:25 i

Senaste tiden har jag tappat lusten för att äta. Jag äter en gång om dagen och det är oftast inte mycket. Jag mår ganska dåligt över detta då jag varit med om det förut. jag gick då mer ca 20 kg under två veckor. jag vill inte det ska bli så igen för allt var kaos då och det känns som att det är på väg att bli så igen. Tur att jag ska till ätstörningsmottagningen snart. Så jag kan få hjälp mot min ätstörning någongång.



Kommentarer

Postat av: Jessica Högberg

Publicerad 2012-10-27 10:10:43

oj, jobbigt!! Mycket bra att du får hjälp... Tänker på dej!

Svar: Tack. Ja det är ganska jobbigt när kroppen inte vill som man själv vill.
Tigerhonan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela