Tigerhonan

Resultatet på mitt praktiska prov

Publicerad 2012-05-30 22:40:53 i

Bra resultat fick jag i alla fall, verkar ligga bra till på denna kursen. Gjorde ju teoretiskt delprov häromveckan och på det fick jag tre fel bara så verkar ligga på VG gränsen i alla fall. Skönt! Sista kursen nu, slut om 4 veckor. Sen har jag sommarlov. Får se hur länge det varar. Har ju pluggat konstant i nästan två år nu utan några lov alls. Kommer nog sakna det lite. Men har knappt några veckor kvar. Funderar dock på att söka till högskolan i höst för där har jag inte använt en enda vecka hos CSN.

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2012-05-31 05:43:37

Lite sent att söka högskolan..det gör man senast 15/4 för höstterminen :)

Postat av: rumptott

Publicerad 2012-05-31 06:43:12

eh smarta människor de finns =P



vad ska du söka till på högskolan då? =)



kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela