Tigerhonan

Tigerhonan @ instagram

Publicerad 2012-07-30 09:51:30 i

Jag lägger mer upp bilder på instagram än vad jag skriver här i bloggen. Jag har tröttnat lite på att blogga och har funderingar på att sluta men jag vet inte än hur jag ska göra. Mitt domän kommer sägas upp i september då jag känner att det känns onödigt att ha server och domän till en kostnad jag egentligen inte har råd med när jag har så lite besökare som jag har. Funderar då också på att gå över helt till instagram. Men vi får se. Jag meddelar er när jag bestämt mig. Tills dess kommer det nog vara tomt här.

Kommentarer

Postat av: BATT

Publicerad 2012-07-30 16:29:21

tråkigt.... min instagram om du vill följa: battoul

Postat av: Anna

Publicerad 2012-07-31 16:11:30

Tråkigt! Har inte instagram och vill inte ha det heller :) Lycka till med livet!

Postat av: Lina

Publicerad 2012-08-01 00:14:44

Vad tråkigt om du inte fortsätter, tycker det är intressant och inspirerande att läsa om din viktminskning. Lycka till!

Svar: Jag kommer nog fortsätta, men jag vet inte riktigt när. Det är mycket som sker just nu. Skolstart precis nyss och snart flytt så en har fullt upp men när jag har kommit i ordning i nya lägenheten ska jag ta tag i bloggen igen :)
Tigerhonan

Postat av: mindre av mig

Publicerad 2012-08-01 06:50:02

Det var tråkigt, men du kan väl ha en gratis blogg som inte kostar nåt, så har ju det stora flertalet.
Sen kanske du ska fundera för vems skull du bloggar, är det för din egen skull eller för den som läser?
Men att klaga att få läser tycker jag är tråkigt för jag är in här varje dag trots dålig uppdatering men jag är väl ingen då.
Du har 52 följare via blogovin men det är väl för få det med.
Att du tappat lust och inte har råd kan jag fatta men skriver du för din skull då finns gratisbloggar.
Jag har följt dig länge typ sedan du börja och jag har sett folk klagat att du aldrig självmant besöker deras bloggar och läser hos dem om de inte frågar nåt och ja det tror jag du skulle vinna på att vara delaktiga i deras och besöka dem utan att de först lämnat en comments här.
Så gjorde du även hos mig på min gamla 135an vet du att jag bytit?
Sen kan folk vara på semester
Så varför bloggar du för din skull eller för att få läsare kanske du ska fråga dig själv


Svar: Alltså, jag har ju egentligen en gratisblogg på blogg.se men jag har haft en egen portal på min server innan med domän och hela köret men bytte i årsskiftet. Sen har jag ju tappat lusten och lusten försvinner ju mer när man inte har många läsare. Och jo visst det duger så klart med alla prenumeranter. Men ibland har man en depp period och jag tar mig såklart ur den. Jag har perioder till och från då jag vill sluta blogga då jag varken har lust eller ork men den kommer alltid tillbaka förr eller senare :)
Jag kan inte komma in på din blogg verkar det som?
Tigerhonan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela