Tigerhonan

Imorgon händer det grejer

Publicerad 2012-08-31 09:25:37 i

Det går lite upp och ner med infektionen. Just nu känns det sådär då det är tungt att andas och jag hostar en del men jag antar att det är allt slem som börjat släppa nu. Men annars går det åt rätt håll.
  Igår fick jag nycklarna till min nya lägenhet och jag flyttar in i morgon så det händer lite spännande saker här nu. Så jag hoppas på att känna mig bättre tills i morgon nu så jag orkar med flytten, annars vet jag inte vad jag gör!



Kommentarer

Postat av: Jessica Högberg

Publicerad 2012-09-01 23:04:33

oh, önskar dej snabb tillfrikning. Flytta är nog jobbigt (om än kul) ändå!

Svar: Tack :)
Tigerhonan

Postat av: Joline

Publicerad 2012-09-10 21:21:25

Spännande med flytten och krya på dig!!!!

Svar: Ja det var allt spännande med flytt, och det bra även om man var sjuk och fortfarande är. Tack :)
Tigerhonan

Postat av: Jessica Högberg

Publicerad 2012-09-16 23:23:35

Hur går det för dej gumman?? Kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela